O produto dixital, unha nova marca?

Estiven pensando nisto.

Xa che contei como decidín comezar o proceso de creación dun produto dixital e escalable que me permita a medio prazo pivotar o negocio co obxectivo de poder aportar o meu coñecemento doutro xeito que non sexa só ofrecendo servizos.

E tamén para poder liberar horas do meu día a día, que falta fai.

Comecei polo estudo do cliente obxectivo, a proposta de valor, etc.

Xa falaremos diso máis adiante.

Mais hoxe veño reflexionar dunha cousa que me leva días dando voltas na cabeza.

A creación dunha nova marca para este proxecto.

E non sei moi ben por que apostar. É dicir, eu podo seguir tirando da miña marca persoal Anxo Sánchez e aproveitar a autoridade actual da miña web para que sexa o punto fundalmental deste proxecto.

Ou porlle un novo nome, un novo dominio e desligalo dalgún xeito.

Non quero separar ambas cousas completamente, porque a credibilidade, autoridade e bo facer que me acompaña hai que demostralo tamén na nova marca.

Mais chámame bastante porlle un dominio propio e difundir desde aí.

Ti que pensas? Nova marca ou encaixalo na actual?

A miña identidade actual.

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Aviso legal · Política de privacidade · Política de cookies · Condicións do servizo · Normas para o usuario